Pozostałe usługi z Holandii | rozliczsie.pl
top of page

POZOSTAŁE USŁUGI
z Holandii

Poza podstawowymi usługami rozliczeń, zasiłków czy wniosków o dofinansowanie prowadzimy pomoc w zakresie wszelkich spraw urzędowych na terenie Holandii m.in.:

  • HUURTOESLAG
    Holenderski system socjalny przewiduje dofinansowania do mieszkania dla osób z nikim dochodem. Jeżeli posiadasz współlokatora - tylko jeden z was może starać się o takie dofinansowanie, wykazując oczywiście dochody drugiej osoby. Przykładowo: osoba samotna, w wieku powyżej 23 lat, która osiągnęła dochód 15700 €, uiszcza za mieszkanie 450 €/m-c, otrzyma maksymalnie 211 €/m-c, a współlokatorzy, powyżej 23 roku życia, którzy wspólnie osiągnęli dochód 24000 €, płacąc czynsz 600 €, otrzymają maksymalnie 263 €/m-c.

Rowery w Amsterdam Canal

  • PODATEK DROGOWY MRB
    Każda osoba posiadająca samochód na terenie Holandii ma obowiązek odprowadzać podatek drogowy. Jeżeli poruszasz się po Holandii własnym środkiem transportu powyżej 3 miesięcy, koniecznie skontaktuj się z nami.

     

  • WNIOSEK O NUMER SOFII/BSN
    Sofi numer to numer identyfikacji podatkowej w Holandii (odpowiednik polskiego NIP-u). Każda osoba pracująca lub zameldowana w Holandii posiada taki numer. Do rozliczenia wspólnego konieczne jest posiadanie sofi numeru również przez Twojego partnera fiskalnego. Bez holenderskiego numeru identyfikacji podatkowej twojego partnera nie jest możliwe zastosowanie zniżek podatkowych związanych ze wspólnym rozliczeniem. Numer BSN partnera niezbędny jest również przy wnioskowaniu o dodatki z urzędu Belastingdienst.

     

  • E 301
    Druk E 301 jest to dokument potwierdzający okres pracy na terenie Holandii. Tylko na jego podstawie okres Twojej pracy zostanie uznany również w polskich instytucjach. Druk E 301 jest niezbędny do wliczenia okresu pracy na terenie Holandii do polskiej emerytury. Jeżeli wróciłeś do Polski i chcesz skorzystać z zasiłku dla bezrobotnych druk ten również będzie niezbędny do udokumentowania okresu pracy w Holandii.

     

  • TŁUMACZENIE PISM
    Otrzymałeś pisma, druki których nie rozumiesz? Pomożemy w przetłumaczeniu nawet najbardziej zawiłego języka urzędowego. Powierz nam swoją korespondencję a unikniesz nieporozumień z urzędami.

     

  • ZMIANA ADRESU LUB NUMERU KONTA W URZĘDZIE
    Zmieniłeś miejsce zamieszkania i chcesz aby korespondencja z urzędów holenderskich również była przysyłana na Twój nowy adres, ale nie wiesz jak to zrobić? Nie martw się my wiemy! PAMIĘTAJ: Belastingdienst od momentu otrzymania zmian ma nawet do ośmiu tygodni na uaktualnienie danych w swoim systemie, tak więc pamiętaj, że im szybciej zdecydujesz się na aktualizacje danych tym większa szansa, że Twoja korespondencja trafi pod właściwy adres.

     

  • TELEFONY DO URZĘDÓW
    Nurtują Cię pytania o sprawy prowadzone w Niemczech? Chcesz dowiedzieć się na jakim etapie są Twoje świadczenia? Zgłoś się do nas! Otrzymasz szczegółowe informacje na temat swoich spraw, a w razie problemów służymy pomocą i radą.


    Skorzystaj z naszych formularzy ONLINE lub skontaktuj się z nami, opisz swój problem, a my postaramy się pomóc.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Nasz konsultant dobierze najlepszą dla Ciebie ofertę

Skompletuj wymagane dokumenty

Otrzymaj należne Ci pieniądze

bottom of page