top of page
Strony Glowne

ZAREZERWUJ ROZMOWĘ LUB WIZYTĘ W BIURZE

Zaktualizowano: 7 paź 2020

Zarezerwuj spotkanie w biurze lub wypełnij dokumenty przez telefon z pomocą naszego pracownika.

Do czego służy rezerwacja? W związku z ogłoszoną w marcu 2020 pandemią postanowimy zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Dlatego umożliwiamy obsługę klienta przez telefon, gdzie nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji w celu pomocy w uzupełnieniu dokumentów potrzebnych do zlecenia usługi. Jeśli jednak wolicie Państwo przyjść do biura, istnieje taka możliwość, pod warunkiem zarezerwowania spotkania. Dzięki temu macie Państwo pewność, że zostaniecie obsłużeni bez oczekiwania w kolejce. Stanowiska obsługi klienta są dezynfekowane przed przyjściem klienta i zapewniają komfortową obsługę zarówno Państwu  jak i naszym pracownikom. Nie należy rezerwować spotkania, jeśli chcecie Państwo tylko dostarczyć dodatkowe dokumenty. Prosimy wysłać je pocztą lub za pomocą formularza kontaktowego. Jak działa rezerwacja? Użytkownik po podaniu swoich danych kontaktowych może wybrać dogodną godzinę spotkania. Stali klienci mogą wybrać swojego ulubionego pracownika, u którego w poprzednich latach składali dokumenty w biurze w Polsce lub na terenie Holandii. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz automatyczną wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji. Nie musisz na nią odpowiadać Terminy rezerwacji Rezerwacji można dokonać najwcześniej 15 godzin przed wybranym terminem, a najpóźniej 14 dni, od daty złożenia rezerwacji. Jeden dzień przed terminem rozmowy otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z przypomnieniem. Jak anulować rezerwację? Masz też możliwość anulowania spotkania. Rezerwację można anulować maksymalnie 24 godziny przed terminem spotkania. Skorzystaj z tego, jeśli faktycznie nie masz czasu na rozmowę. W wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji znajduje się link do anulowania spotkania oraz termin do kiedy możesz to zrobić.


Zarezerwuj już TERAZ

24 wyświetlenia0 komentarzy

Comments


bottom of page